FANDOM

Utcher I Dziewięciodniowy Król z rodu Lwa - drugi syn Aratona II, młodszy brat Moderna i starszy Eruna. Wstąpił na tron po miesięcznym bezkrólewiu spowodowanym nagłą śmiercią ojca i zrzeczeniem się praw do korony przez Moderna. Nazywany jest Dziewięciodniowym Królem ze względu na tragiczny okres swego panowania. W ósmym dniu, przebywał wraz z małżonką w Los Mithir, do którego udał się po zwycięstwie na polach Korth Pallas. Wtedy miasto zostało najechane przez Hordę, a obrońcy - choć mężnie walczący - nie sprostali chmarze demonów, a jego młodszy brat, Erun nie zdążył przybyć mu na ratunek, jednakowoż wkroczył do miasta z odsieczą zwaną później Odsieczą Mithirską, w której to stoczyła się ostateczna bitwa lądowa III Wojny z Hordą. Z której zwycięsko wyszły wolne królestwa. 

Inne ŹródłaEdytuj

Jego chłopskim oczom ukazał się sam Utcher z rodu Lwa. Postawny mężczyzna, o włosach dziedzicznie obkutych nieskazitelnym złotem, okalających lokami jego szelmowsko przystojną twarz i opadających tuż za ramiona. Nos miał prosty, nozdrza lekko zmrużone, oczy barwy niewzburzonego morza patrzyły spod starannie wypielęgnowanych brwi, a sympatyczna broda, zasłaniająca szyję dodawała mu nieodpartego uroku. Odziany był w srebrną zbroję, zwieńczoną misternie zdobionym glifami obojczykiem, z tyłu powiewał mu chabrowa peleryna. 

- Książe Ciemności, Legenda Siedmiu Gwiazd

Piękna Valmos i rumiana Adena były sierotami, przygarniętymi przez swego wuja Eruna, po tym jak wydarł je ze szponów czarnego demona, który wcześniej wielkokrotnie ranił ich matkę. Utcher I - ich ojciec i ówczesny król - skonał wcześniej na murach. 

- Książe Ciemności, Legenda Siedmiu Gwiazd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki