FANDOM

Tarwon III Surowy zwany Żelaznym Królem - władca Amanoru, arcyksiąże Górnego i Dolnego Amanoru, Równiny oraz Eridy, hrabia Helboru i Tyberalis, baron Askary. Syn Mardaela II i Destiany, brat królowej Addeliny i Telbora. 
Aragorn-crown350.jpg
Na tron wstąpił mając zaledwie szesnaście lat, lud królestwa sądził, że zniweczy plany i dążenia swego ojca, jednak Tarwon wyniósł swój kraj na szczyt, czyniąc królestwo mocarstwem pod względem ekonomicznym jak i militarnym. Rządy sprawował żelazną ręką, skąd też przydomek. Po latach zaczął budzić respekt wśród monarchów Arteny i stał się kimś kto jest w stanie oprzeć się wojską hordy. Mimo swojego wieku wyglądem przypomina trzydziestolatka.
Aragorn2.jpg

Inne ŹródłaEdytuj

Kasztanowe włosy Wilka spływały, po nieogolonych policzkach niczym aksamitne sukno, lekko sfalowane i pociągnięte oliwą. Król wyglądał imponująco, nawet z tą niedbałą brodą i krzywym wąsem. Rysy jego twarzy przypominały nieco rysy jego siostry, królowej Addeliny, żony Eruna III. 

- Rebelia Królowej, Legenda Siedmiu Gwiazd

Błękitne oczy błysnęły w świetle pochodni. Ciężko opuszczone brwi i zmarszczone czoło podpowiadało, że Tarwon jest zdenerwowany. Tylko czym? Przecież ostatnio flota dowodzona przez Svaina - jego drugiego syna - zmiotła kilka okrętów spod bandery krwawego orła, jakim pieczętował się Manor. Poza tym Tyberalis i Askara wzmocniły się ekonomicznie, a piechota otrzymała silną dawkę świeżej krwi. Więc powód, mógł być tylko jeden.

- Hadrin - westchnął ciężko król. - Co cię do mnie znów sprowadza?

- Gryf na palu, Legenda Siedmiu Gwiazd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki