FANDOM

Reiner de Vound zwany Czarnym - gosiński rycerz, lennik markiza Dantaliona, prawa ręka i przyjaciel księcia Hadrina. Posiada dość specyficzne poczucie humoru(zasadniczo śmierć jest dla niego najlepszym tematem żartów).

Inne Źródła Edytuj

Rycerz stojący w koncie, o pociągłej twarzy, szorstkich policzkach i kruczoczarnych włosach, otulających szlachetną twarz nie przedstawił się. Poza wolno lustrującymi oczyma nie dawał żadnych znaków życia. Ręce skrzyżował pod piersią, brwi opuścił, czoło lekko zmarszczył. Wyglądał jak żywy upiór, albo jeden z ocekacy, czekających aż ofiara sama podejdzie. Rękojeść miecza upiętego do pasa, wystawała przed niego na długość pół przegłuba. 

- Książe Ciemności, Legenda Siedmiu Gwiazd

- Ten tam - królewski herold wskazał mężczyzne pijącego bimber wprost z butelki. - to sir Reiner zwany Czarnym. Lennik markiza Dantaliona Herrevego. A tak właściwie to wicekapitan Lwów Zachodu, oddziału specjalnego utworzonego przez księcia Hadrina. Który zresztą siedzi obok. 

Czarny zacisnął dłonie na rękojeści, wyprostował ręce w łokciach. Zimna krew nie opuszczała go nawet na sekundę. Bestia sapała coraz głośniej. Jej pysk wodził niespokojnie, wyszczerzając półtora calowe zębiska, jednak ani razu nie zbliżyła na zasięg ostrza. Dobrze czuła co się święci. 

Kącik ust Reinera dygnął do góry. Poprosił do tańca...

- Rebelia Królowej,'Legenda Siedmiu Gwizad

Więcej z Fandomu

Losowa wiki