FANDOM

 Perall Mahar - dawna stolica królestwa Feniksów. Miasto położone na dalekiej północy, na zboczu góry Cabel. Opustoszała, zamieniona w lodowe cmentarzysko i stertę ruin. Od pokoleń nikt nie zapuszcza się w pobliża tego miasta. 

Wierząc plotką, bądź legendą w mieście mieszka Anur - najpotężniejszy czarownik świata, pochodzący z dawnego rodu panującego. 

Inne ŹródłaEdytuj

Miasto wzniosły jeszcze golemy. Na zboczu najwyższego szczytu górskiego pasma Starych Gór. Podobno zimą niemal całe miasto skrywało się w śnieżnej mgiełce, a popielate dachówki wież wyglądały niczym kamienie spod wszędobylskiej bieli. Nie ma się co dziwić, w końcu do budowy murów i budynków użyto białego sjenitu. Szkoda. Dziś prawie nikt nie wie, że takie miasto istniało. A może wciąż istnieje...

- Książe Ciemności, Legenda Siedmiu Gwiazd

- Perall Mahar. To chyba po starokrasnoludzkiemu, albo jeszcze golemiemu. Jedyne co mi ta nazwa mówi to tyle, że ktoś musiał mieć nieźle poprzestawiane w głowie żeby budować stolice daleko na północy, i to jeszcze na kontynencie niemal całkowicie pozbawionym innych niż zima pór. Przynajmniej na północy. 

d

Więcej z Fandomu

Losowa wiki