FANDOM

Mason II - obecnie panujący król Alramon. Ognistowłosy, wysoki o smukłej sylwetce. Podstępny, sprytny i pragnący wciąż powiększać swe połacie.

Inne ŹródłaEdytuj

- Smoki? - Gared wyszczerzył się głupkowato, wystawiając silnie uszczerbione uzębienie na pokaz. - Majestatyczne, ogromnych rozmiarów bestie władające przestworzami, wyginęły wieki temu. Oczywiście jak w ogóle istniały. Dziś jedynie ród Masona II nazywa się Smokami. Ale ani oni ogromni, ani groźni, a wielkimi przestworzami również nie dane im władać. 

- 'Książe Ciemności,' Legenda Siedmiu Gwiazd

Mason II z rodu Smoka. Pan Smoczego Wzgórza, wszechwładca Alramon, diuk Srebnogoru i palatyn Lear Creatar. A od dwóch lat, także hrabia Ciddoris, oraz lord protektor Cichej Przystani. - takim tytułem zwykł się przedstawiać alramoński monarcha.  Ale często dodawał do tego także - Niosący wiecznie płonący ogień i dziedzictwo dawnych panów Elwaru, któremu w żyłach płynie krew prawdziwych smoków. - każdy jednak wiedział, że tyle w tym prawdy ile w królestwie owych gadów. 

- Książe Ciemności, Legenda Siedmiu Gwiazd

Władca wstał, kunsztownie skrojona szata zafalowała, a ogniste włosy zatańczyły wokół szyji zasłaniając Masonowi salę. Swym nieugiętym spojrzeniem, szkarłatnych oczu lustrował rycerzy, dumnie stojących w pierwszym rzędzie. Dopiero po chwili wychwycił obcą twarz. Zatrzymał wzrok na młodzieńcu, o gładkim licu i kasztanowych włosach. Odgarnął włosy z czoła, uśmiechnął się serdecznie i z szeroko rozłożonymi ramionami zaczął kroczyć w jego kierunku. 

- Witaj, kuzynie - wysyczał, głosem przesadnie osłodzonym. - Nikt nie wspominał, że przybędziesz. 

- Rebelia Królowej, Legenda Siedmiu Gwiazd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki