FANDOM

Lwy Zachodu - wojskowa formacja do zadań specjalnych. Założona przez Hadrina z rodu Lwa. Należy do niej szesnastu członków - w tym Czarny i gosiński następca tronu, oraz książe Valiant, cioteczny brat Hadrina po mieczu. Organizacja podzielona jest na grupy, działa skrycie i zostaje wezwana tylko w ostateczności.

W oficjalnym sztandarze formacji widnieje antracytowy lew na błękitnej tarczy - własny herb księcia Hadrina.

Dowódcą jest Hadrin, wicekapitanem Reiner, a skarbnikiem Olbracht.  

Znani CzłonkowieEdytuj

  • Hadrin;
  • Czarny;
  • Olbracht;
  • Valiant;
  • hrabia Sillas z Breslau; 
  • Edmund Zizka;
  • Gerhard;

Inne ŹródłaEdytuj

Lwy Zachodu to organizacja, utworzona podczas letniego przesilenia kiedy sam książę miał pietnaście lat, czyli przeszło cztery wiosny. Służy w niej szesnastu dobrze wyszkolonych rycerzy, w tym sir Olbracht, Reiner de Vound oraz Valiant, po mieczu cioteczny brat Hadrina. 

- Książe Ciemności, Legenda Siedmiu Gwiazd

Błękitny sztandar z majestatem antracytowego lwa powiewał na wieczornym wietrze, niczym piracka bandera na szczycie masztu. Nie był to zwyczajna flaga. Został nadany księciu Hadrinowi jako herb własny, po tym jak jego okręt rozbił się w pobliżu Erumeru, a gosiński sztandar zajął się ogniem i niemal całkowicie się zwęglił. Wtedy młodzieniec znalazł jego resztki. Dwie łapy zabarwione węglem. Od tego wydarzenia pieczętuje się herbem własnym, a nawet nadał go swojej organizacji. Lwom Zachodu. 

- Książe Ciemności, Legenda Siedmiu Gwiazd

- To Gerhard, mój panie - zameldował przyboczny czarodzieja. - Gosiński szlachcic i zaprzysiężony Lwów Zachodu. 

- Rebelia Królowej, Legenda Siedmiu Gwiazd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki