FANDOM

Hadrin z rodu Lwa - syn Eruna III i Addeliny, brat Sylwany. Dowódca Lwów Zachodu. Dziedzic tronu Gosiny

Inne ŹródłaEdytuj

Ród Lwa wyróżnia złoto wplecione we włosy, niemal każdy przedstawiciel gosińskiej dynastii był blondynem. Wyjątkiem jest tragicznie zamordowany książe Feldren, syn Cyryla Rozsądnego i obecny następca tronu, Hadrin. Chłopak ma kasztanowe włosy. Dociekliwi i wścipscy dochodzą do wniosku, że Erun nie jest jego ojcem. Ale to wierutna bzdura, plotka przeciwników panującego rodu.

- Książe Ciemności, Legenda Siedmiu Gwiazd

Książe pędził na bojowym rumaku przez grzbiety zielonych wzgórz. Z kopyt konia sączyły się ogniste iskry, kiedy żelazne buty spotykały się z kamienną ściółką drogi. Nie było za wiele czasu, to mogła być ostatnia szansa.

- Gryf na palu, Legenda Siedmiu Gwiazd

- Zburzyli mury - opowiadał mężczyzna w przetartym płaszczu, brudnej twarzy i soczystej bliźnie przecinającej czoło, oczodół i prawy policzek. - Roztrzaskali królewskie okręty i zmiażdżyli armię Gosiny. Rozproszeni zbrojni zaszyli się w zamkach, warownych miastach lub po prostu zdezertowali. Nikt im się nie dziwił. Wpuścili do kraju najpierw Smoka, potem Gryfa i dopieprzyli jeszcze kociołek elleńskim tyranem. To jednak nic. Zginęli wszyscy trzej, wszyscy sądzący, że rozerwą królestwo Lwa na strzępy, że każdy otrzyma soczysty kąsek, a może nawet danie główne. Na nieszczęście wszystkich przeliczyli się. Do brzegów Los Mithir dobiły czarne łodzie. W których ukryła się sama Katherinna, bogini śmierci. A jej sztandar poniosła Horda - przetarł twarz. - Gosiny już nie ma. Nie ma Lwiej Ziemi, Doliny, ani Górskiego Księstwa. Zostały tylko zgliszcza, na których tańczą demony. Na których Manor wybuduje strzępiste wieże... Esterska granica niedługo padnie, Alramon pochłonie ogień, a i na was, Amanorczyków przyjdzie pora. Północ, zamarznięte przesmyki dawno upadłego imperium mogą nas jedynie uratować. Idzie korowód Śmierci i nikt go nie zatrzyma... Król, kupiec czy kloszard, każdy poniesie taką samą cenę. Cenę życia. 

- Północ z popiołów, Legenda Siedmiu Gwiazd 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki